Να με θυμάσαι !!!

Δευτέρα 22 Δεκεμβρίου 2014

Χρόνια Πολλά Μήτσιο!!

Αν νομιζεις πως σε ξέχασα
Κάνεις μεγάλο λάθος
Εγώ τους φίλους μου δεν τους ξεχνώ
Τους προσέχω δίχως άλλο
 
Πρόσεξε σημερα τι θα κεράσεις
Στο Λινάκι των ταξιδευτών
Εγω θέλω κατι ειδικό
Μην και τολμήσεις να παίξεις εσύ πελλό*!!!
 
Εγώ θέλω κατι σε γλυκό
Και να είναι σοκολατένιο
Μην μου φέρεις αλμυρό
Θα στο γυρίσω πίσω στο λεπτό
 
Δεν με νοιαζει οι άλλοι τι θέλουνε
Εγω παντως προηγουμαι
Και το πρώτο το κομμάτι
Σε μένα να πάει το στομάχι
 
Χρόνια Πολλά σου ευχομαι
Και να'ναι ευλογημένα
Να 'σαι ευτυχισμένος πάντοτε
Και να΄ναι εμπλουτισμένα
 
Π.Σ.  26 Οκτώβριος 2013

*Πελλό = κάνω πως δεν καταλαβαίνω, το παίζω τρελός (έχει και πολλές άλλες έννοιες στην κυπριακή γλώσσα ανάλογα σε πιο κείμενο θα τοποθετηθεί, εδώ το εκφράζω με αγάπη…)

Πίσω >>>>>>>

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου