Να με θυμάσαι !!!

Δευτέρα 22 Δεκεμβρίου 2014

Μια ιστορία

 
 - παραλλαγή ιστορίας που μου έχουν διηγηθεί
 

Μια φορά και ένα καιρό σε ένα δωμάτιο νοσοκομείου μιας πόλης ένα ξημέρωμα  είχαν την ατυχία αλλά και την τύχη συγχρόνως να βρεθούν δυο άγνωστοι μέχρι τότε άνθρωποι μεταξύ τους.  Ο ένας απέναντι από τον άλλο.
Ο νεαρός μετά από δυστύχημα  αφού τον δέσαμε χέρια πόδια τον βάλανο στο ίδιο δωμάτιο με τον πιο ηλικιωμένο κύριο που είχε μπει και αυτός στο νοσοκομείο από καρδία.
Η διαφορά των δυο τους ήταν πως ο ένας είχε το κρεβάτι
 του προς το παράθυρο ενώ ο άλλος όχι.
-      Βαρέθηκα τόσες μέρες εδώ μέσα, δεν μου λες εσύ που έχεις και το παράθυρο δίπλα σου τι βλέπεις
-      Βλέπω ένα καθάριο ουρανό, λουλούδια σε ένα περβάζι, πολλά αυτοκίνητα να πηγαινοέρχονται… Α! δεν θα το πιστέψεις ένα ζευγαράκι μόλις κατέβηκε από το αυτοκίνητο. Ο νεαρός ακούμπησε την ράχη του στο αυτοκίνητο και την άρπαξε,  κοίτα ρε συ κατάσταση.. Αχ αυτό θα πει νεολαία!!!
-      Τυχερέ παππού εσύ τα βλέπεις όλα από εκεί ενώ εγώ από εδώ , λέγε τι άλλο βλέπεις..
-      Θες να μάθεις πολύ?...
-      Ναι μου αρέσει να σε ακούω , είναι σαν να τα βλέπω και εγώ από εδώ και δεν νιώθω μόνος!
-      Ωραία λοιπόν άκου…
Αυτό συνεχίστηκε για πολλές μέρες
Ένα πρωινό ο νεαρός ξύπνησε και δεν βρήκε τον παππούλη.
Ρώτησε αμέσως την νοσοκόμα η οποία τον ενημέρωσε πως μας άφησε χρόνους με ένα χαμόγελο στα χείλη
Εντωμεταξύ ο νεαρός όλο και καλυτέρευε και οι γάζες που  είχε είχαν βγει
Αμέσως ο νεαρός το πρώτο που ζήτησε ήταν η αλλαγή του κρεβατιού
Ήθελε να ήταν διπλά στο παράθυρο.  Αν και αυτό δεν το κατάλαβε καθόλου η νοσοκόμα δεν ήθελε να του χαλάσει το χατίρι
Η αλλαγή έγινε και μόλις ο νεαρός κοίταξε προς το παράθυρο…..
Έμεινε με το στόμα ανοικτό….
-      Τι συμβαίνει νεαρέ. Παράθυρο ζήτησες , παράθυρο σου δώσαμε.
-      Μα εδώ το μόνο που βλέπω είναι τον τοίχο της απέναντι πολυκατοικίας
-      Και τι ήθελες να δεις δηλαδή
-      Τα δέντρα, τα αυτοκίνητα, τα λουλούδια και ότι άλλο υπάρχει…
-      Γιατί?
-      Έτσι μου είπε ο παππούλης πως έβλεπε τόσο καιρό
-      Ο παππούλης νεαρέ μου σου έλεγε όλα όσα εσύ ήθελες να ακούσεις
-      Τι θα πει αυτό…
-      Ότι ο παππούλης ήταν για χρόνια  τυφλός…

Π.Σ. 19 Οκτώβριος 2013              Πίσω >>>>>>.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου