Να με θυμάσαι !!!

Τρίτη 23 Δεκεμβρίου 2014

ΤΑ ΑΛΟΥΜΙΝΟΚΟΥΤΑ ΖΩΝΤΑΝΕΥΟΥΝ


ΤΑ ΑΛΟΥΜΙΝΟΚΟΥΤΑ ΖΩΝΤΑΝΕΥΟΥΝ


Αντώνης Πλέιπελλ

Παυλίνα Στυλιανού


ΠΑΡΑΜΥΘΙ

 



 


Τίτλος:
Τα αλουμινόκουτα ζωντανεύουν
Συγγραφέας:
Αντώνης Πλείπελλ - Παυλίνα Στυλιανού
Επιμέλεια - Διόρθωση:
Ήρα Στυλιανού
Σελιδοποίηση:
Μαρία Στυλιανού
Καλλιτεχνική Επεξεργασία Εξωφύλλου & Εικονογράφηση:
Μαρία Προδρόμου
Διεύθυνση:
Τ. Θ. 540654
3720 - Λεμεσός
Τηλ .: 25561963
www.anazitiseis.com
Copyright 2012 © Βιβλιοεκδόσεις Αναζητήσεις Λτδ
Απαγορεύεται η αναδημοσίευση, η αναπαραγωγή, ολική, μερική ή περιληπτική, ή η απόδοση κατά παράφραση ή διασκευή του περιεχομένου του βιβλίου με οποιοδήποτε τρόπο, μηχανικό, ηλεκτρονικό, φωτοτυπικό, ηχογράφησης ή άλλο, ή η μετάδοση του βιβλίου ή μέρους του με οποιοδήποτε μέσο και σε οποιαδήποτε μορφή χωρίς τη γραπτή συγκατάθεση του συγγραφέα.
ISBN: 978-9963-693-38-2
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Αφιερωμένο...
 
 στον αδελφό μου Γιώργο
και στα ξαδέλφια μου
 
 Στα παιδιά μου




Ευχαριστίες
Στον εκδοτικό οίκο Αναζητήσεις
και προσωπικά στην κα Μαρία Στυλιανού
που έκανε το όνειρο του παιδιού μου και το δικό μου πραγματικότητα.

----------------------------------------------------------------------------------
 
 


Λίγα λόγια
Όπως κάθε μητέρα προσπαθεί και ψάχνει τρόπους να πραγματοποιήσει το όνειρο  του παιδιού της έτσι κι εγώ έχω βρει το δικό μου τρόπο να πραγματοποιήσω ένα από τα όνειρα του δικού μου παιδιού.


Ο Αντώνης μου στα τρία του ήθελε να του διπλώνω τις κόλες στη μέση, να τις κάνω βιβλιαράκια για να ζωγραφίζει. Όταν οι σελίδες γέμιζαν μου φώναζε “Μαμά τελείωσα το βιβλίο μου”.  Στα  έξι  όταν ήξερε πια να διαβάζει και να γράφει οι ζωγραφιές του μιλούσαν αναγράφοντας κάτω από αυτές διαλόγους που τους έφτιαχνε ο ίδιος.


Στα οκτώ του μετά από μια έκθεση που έγραψε στην τρίτη Δημοτικού στο σχολείο σχετικά με την Ανακύκλωση με διαλόγους - μια και το κείμενο έπρεπε να γραφτεί σε είδος κουκλοθέατρου - πήρα την πρωτοβουλία να το κάνω παραμύθι βοηθώντας τον να δει το όνομα του έξω από ένα πραγματικό βιβλίο αυτή την φορά.


    Οι διάλογοι είναι καθαρή δική του υπόθεση. Απλά προσπάθησα να δώσω την αφήγηση όσο καλύτερα μπορούσα και να την ενσωματώσω μέσα από τους διαλόγους του.
Εύχομαι να σας αρέσει όπως άρεσαν και οι διάλογοι του, στη δασκάλα του κα Σόφη Ιωάννου, που με βάση τα γραφόμενα της κάτω από την έκθεση του μου έδωσαν το κίνητρο να προχωρήσω.
Η μαμά του!

-------------------------------------------------
 
ΤΑ ΑΛΟΥΜΙΝΟΚΟΥΤΑ ΖΩΝΤΑΝΕΥΟΥΝ”
 
 
 
Ήταν κάποτε που λέτε σε μια ξεχασμένη παραλία, μακριά από τους ανθρώπους, μπόλικα τενεκεδάκια, πλαστικά και μπουκαλάκια ριγμένα εδώ κι εκεί γεμίζοντας την αμμουδιά.
 
 
 
Κάπως έτσι ξεκινάει η δική μας ιστορία…
 
 
 

 ...........................................................................................

 

 

 

“Θα σε πάρω να φύγουμε

σ’ άλλη γη σ’ άλλα μέρη

αγκαλιά για να λιώσουμε

αλουμινόσουπα να γίνουμε
και τα βουνά να σώσουμε
αλουμινένιο μου ταίρι!!”


 

 

 
 
 
 
 
Ξέρετε τι θα πει ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ;...
Η Ανακύκλωση είναι εύκολη υπόθεση τόσο δύσκολο είναι να το καταλάβετε;
PMD στον μπλε κάδο
ΧΑΡΤΙ στον καφέ κάδο
 

 
ΓΥΑΛΙ στον πράσινο κάδο.


 Αντώνης Πλέιπελλ - Παυλίνα Στυλιανού


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου